lauantai 8. helmikuuta 2014

Moikka taas pitkästä aikaa!!!

Hellou!!!

Ei oo ollu piiitkää aikaa mitää mistä kirjottaa... Oon vaa viettäny hiljaiseloo... XD

Mut ny viime ke mä kävin kuuntelee Jyväskylnä Sinfoniaorkesterin konserttii. =) Tianwa Yang oli solistina ja hän soitti Mendelssohnin Konserton. Tianwa soitti iha sairaan hyvin!!!! Mä e ollu ollenkaa uskoo korviani!!! Mäki haluun olla nii hyvä isona... ;) Tianwa soitti encorena Ysayen viulusonaatin nro. 3 d-mollissa (ballade-osan). En kyl voi sanoo, et oon mikää Ysayen musiikin fani, mut Tianwa sai sen kyl kuulostaan hyvälle!!!

Eipä mul oikeestaa muuta, mul ei tuol konsertis ollu kameraa mukan, mul ei siis oo kuvii laittaa tänne... Kirjottelen heti ku vaa tulee jotai jännää tähä mun elämää!!! =)

~Charlotte~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti