sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

ANTEEKSI (olen dementikko)

Heippa!!!

Olin tossa viime ke hesassa ja kuvasin vähä kuvia. Tässä tulee: 


Junassa teen pienen ehostuksen, laitan hiukset ja pärstän. Eka kuva ennen ja toka jälkeen. :)

Yleensä tässä vaiheessa tulee konnari, joka tarkastaa mun lipun. :) Yleensä kysyn siltä, et milt raiteelt lähtee juna hesaan. :) 


Ja sitten läksyjen pariin... Teen kaikkee mahollista junas, teorioita, koululäksyi ja tänä vuonna riparijuttui. :) 


Ja sitten täs kuvas oon tulossa soittotunnilta... Ja joo, mä näyn tos peilikuvas, en itte tajunnu sitä, ku otin kuvan XD 

 
Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä kuvana rautatieasema. :) Tältä siis näyttää niin tuttu ja silti niin vieras rautatieasema, jolla käyn viikoittain. :) 

Tuo keskiviikkopäivä oli ihan hullu. Mulla oli vielä sen hesareissun jälkeen pianotunti, teoriakokeen eka osa ja harmoniaopin soittotunti. Pääsin siis sinä päivänä kotiin vasta 20 vaille 9... :) että sellane päivä mulla.  

Moikka!

~Charlotte~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti