keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Ruotsin kisamatka part 2

Hej på dig! 

Su mä en ottanu kuvia, siks pelkkää tekstiä... Me siis käytii Gröna Lundissa (huvipuistossa), kuunneltiin kamarimusakokoonpanoja ja shoppailtiin!!! XD 
Gröna Lund oli yllättävän pieni, siihen nähen millasii juttui oli siitä kuullu... Jonotki oli pitkiä, mut ei siin mitää, laitteet oli kivoi ja tottahan toki hauskaa oli! 
Oletuksenani oli, että kamarimusakokoonpanois olis ollu enemmä viulistei, niis joita kuuntelin, oli vaa yks viulisti... Mun lemppari oli sellane duo, jossa oli viulu ja haitari. Ne soitti Piazzollaa ja sit jotai modernii musaa. Ei siks, että olisin tykänny modernist musast vaa ku ne soitti sen nii tunteella ja näyttävästi! Ne sai toisen palkinnon. :) 
Ja sit me shoppailtiin (sanoinkin jo varmaan). Mä ostin ponnareita, yhen ihanan hapsupaidan ja tennarit. :) Mä niin rakastan sitä mun hapsupaitaa, käytän vaa sitä koko loppuvuoden!!! ;) 

Sitten ma oli palkintojen jakotilaisuus matkustuspäivä. Musta oli tosi siistii mennä sinne lavalle hakemaan palkinto, koska mun nimi lausuttiin ja kaikki kuuli et mä sain 3. palkinnon!!! En koskaa enne ollu tällasessa tilaisuudessa. :) Mä sain sellasen ihkun lasi"timantin" ja sitte diploman. :) 


Mean while, let me take a selfie! 


Sitte lähettiinki aika reippaasti kohti satamaa, laivalle. Siellä ooteltii hetki ja syötii vähä. :) Kun laiva lähti liikkeelle, meikäpoika oli heti tikkana siellä ottamassa kuvia! Tässä niistä muutama: 


Mun mielästä nuo maisemat olivat todella kauniita. 

Aamutuimaan sitä lähettiinkin ajelemaan Orivedelle, jossa oon ollu leirillä viimeset 9 pvä... Siel ei toiminu netti, siks tääki teksti tulee näin paljo myöhässä!!! ANTEEKSI!!!!! 

~Charlotte~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti