torstai 14. elokuuta 2014

JSO:n periodi

Hei! 

Anteeks, ku oon unohtanu kirjottaa, mut koulun alotus ja rippijuhlat on vieny mun huomion, nii ihan tyystin unohin tän blogin... Mutta niin mulla oli tos viikko sitte jso:n (Jean Sibelius-orkesteri) harjotusperiodi. Se kesti mun osalta 2 päivää, koska eka päivä meni konfirmaatioharjotuksissa. :) Oli ihanaa nähä kavereita ja muita tuttuja! Tuli kans tutustuttuu uusiin ihmisiin! :D Mä soitan siel 1. viuluu ja mun pulttiksena on Silja. Silja on jo ammattiviulisti, vaikka onkin vasta 22v. Tosi nopeesti siis valmistunut! Mulla onkin siis pikkulievä alemmuuskompleksi koko ajan päällä, kun istun tollasen ammattimuusikon vieressä. :) 

Meijän harkat oli siis Kauniaisissa ja majotus Helsingissä, matkustettiin sitten junalla aina harkoihin ja takasin. :) Me harjoteltiin ihan reilusti, tokana pvänä 8h ja vikana 6h! Ainaski tuli soitettua... ;) 

Jso:n puolesta sain majotuksen ihanaan huoneistohotelliin, mun huoneen ikkunasta oli ihanat maisemat! 


Oli jälleen kerran ihana reissu Helsiinkiin/Kauniaisiin ja odotan jo innolla seuraavia harkkoi! 

~Charlotte~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti