torstai 7. elokuuta 2014

Musica Mundi

Hei! 

En oo taas kirjottanu tänni ikuisuuksii, koska oon ollu pois kotoa 3,5 vikkoo. Oon ny matkal kotiin. :) Oon siis ollu 2 viikkoo Belgias Musica Mundi-kamarimusaleiril. Täytyy sanoo et oli varmaanki parasta aikaa mun elämäs! Muistelen sitä kyl lämmöllä. :) Kaipaan sielt ihan kaikkee. Jopa sitä, et oli ihan hiton kuuma! (35C) En voi kuvailla sanoin kuinka paljon kaipaan sielt ihmisii ja sitä tunnelmaa!!! Mulla oli kämppiksinä 2 japanilaist, saksalaine ja puolalaine. :) Olivat kyl ihan huipputyyppejä!! 


Täs siis mä mun kämppis Shoko. :) Hän oli kyl tosi herttane tyttö, tuun kaipaamaan iha sairaasti! 


Täs mä mun kämppis Jagoda. :) Ihana tyttö hänkin! Kaipaan häntäki iha sikana. Taustalla näkyy meijan hotla, mis asuttii. :)

Päivät aikalailla kulu soitellessa, pelatessa pingistä ja sulista ja konsertteja kuunnellessa! :) mm. Maxim Vengerov esiinty ja oli kyl iha huippu konsertti! En ollu yhtää kyllästyny konsertin lopussa, vaikka konsertti kesti reilut 3h! 

Ja sit myös Szymanowsky-kvartettiki esiinty. :) Tykkasin myöskin heidän konsertista hirveesti! :) 

Sit me käytii kans Brysselis kattelemas nähtävyyksii, täs pari kuvaa sielt: 




Ja sit me luonnollisesti esiinnyttii, täs viel pari kuvas esiintymispaikast ja sillee: 



Koetin tiivistää elämäni parhaat 2 viikkoo näin lyhyeen, voisin jatkaa täst vaikka 5 vuotta! Älyttömän suuri kiitos kaikille, jotka mahollistitte tän mulle, en kuvata sanoin kuinka kiitollinen oon kaikille teille!!! 

~Charlotte~









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti